Sunday 16 February 2014

Maulidurrasul..

Assalamualaikum,




Hai, (sambil lambai tangan..)

Aku nak cerita pasal perarakan sempena maulidurrasul yang berlangsung pada 6 Februari 2014 haritu.. Oleh kerana jadual belajar aku padat sangat mengalahkan CEO syarikat mega mana entah, tu yang tak menyempat nak ng-update blog tersayanglah sangat nie.. hehehe

aku tak tau nak membebel apa lagi.. so, moh ler kita teruskan dengan melihat gambar di bawah yeee..



from left : me, nur qaseh and zu..



serba merah kau, kalah mak jah dengan jiran2 dia skali.. hahaha


'aduh, sakit mataku..' and 'dilarang berpolitik disini..' itulah ayat yang dilemparkan oleh team lain towards team aku.. jeles lettuww.. i'm booing you right here.. kahkahkah(sambil ketawa jahat..)

Whatever it is, I'm glad and thankful cuz everything went smoothly.. sepanjang perarakan, selawat dialunkan dengan penuh syahdu, sampai satu tahap, dengan lagu-lagu nasyid masuk skali..pon boleh kan..


kalau korang perati betul2, beliau berbaju pink, berspectacles hitam, and comey2 tu.. that was my mentor for mentor-mentee program.. hokehh, tak kira student laki nor perempuan, semuanya sporting abess..


our sepanduk


ini adalah, papan tanda.. kot...entahlah..

kiterang combine class.. course diploma in business studies from class 2A,B and C.. memang meriah gegiler aku cakap sama kamuworang..


pemalu sebenonye si GP nie.. -_-'


Hokehh, 'selfish' with housemates after balik berarak.. sorokkan rasa penat, when we wanna capture our moment..

introducing the lecturer of mine when i was in sem 1 :


tanjat tak? tanjat tak? do we look like a twins?? please give your opinion.. my pleasure, if you have one..

bukan apa, bila aku menapak ke bahagian HEA, orang dok sohsehsohseh yang aku nie adik beliau.. muka kami nak dekat sama, tapi lain ibu dan lain ayah..

Allah menciptakan hambaNya, mungkin ada yang sama sejibik dan mungkin ada yang sama tetapi tidak serupa.. yang pasti, kehebatan dan kekuasaanNya itu tiada taranya.. Dan sesungguhnya Allah itu Maha Besar lagi Maha Berkuasa..Wallahua'lam..




Thank you for your reading..^^

No comments:

Post a Comment